onsdag 4 mars 2015

Den som älskar något annat

Mina förväntningar på romanen är att dom kommer att hitta mördaren och lösa brottet. Jag tror att mannen vid bommen som är misstänkt inte kommer att vara mördaren. Jag tror att mördaren är någon som paret känner och fler mord tror jag inte kommer att hända.
Paret tror jag kommer att hitta tillbaka till varandra och kanske skaffa barn och sedan leva lyckliga i alla sina dagar.
Jag tror att författaren vill att vi ska uppfatta paret som väldigt eleganta men med väldigt dolda problem inom deras relation. Jag gillar Kristine eftersom att hennes problem känns verkliga och väldigt vanliga. 

Jag tror att romanen kommer att vara lättläst men att jag kommer att blanda ihop alla namn och karaktärer. Den har varit spännande hittills så den kommer säkert att bli mer och mer spännande tills man får reda på mördaren.
Jag tycker att romanen är väldigt trovärdig, parets dolda problem är verkliga och mordet hade lätt kunnat vara på riktigt.
Författarens budskap tror jag är att allt kan hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.